سخن کوتاه با دوستانم
هدف از راه اندازی این وبگاه: دوست دارم به کسانی که میخوان زندگیشون رو تغییر بدن صادقانه کمک و راهنماییشون کنم. نه مثل بعضی سایتها که چرتو پرت میگن و ی فرصتی رو که توی این وضع اقتصادی خراب میتونن ازش استفاده کنن رو ازشون بگیرم.
ی پیشنهاد رد نشدنی


دوستان
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرمایه گذاری مطمئن و آدرس gti.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





موضوع: <-PostCategory->

 

 

در زمانی قرار داریم که سرمایه گذاری ، یک فعالیت اقتصادی در جامعه اجتماعی امروز می باشد. و نیز نوع سرمایه گذاری نیز دیگر متفاوت تر از گذشته شده است و از کارهای سنتی و فیزیکی روزمره دیگر خبری نیست.و افراد ، دیگر به دنبال تجارت آزاد و قانونی هستند و بدنبال کارهای فیزیکی قبل نیستند. منظورمان دفتر کار ، وسائل کار و خیلی از چیزهای دیگر که اینها از موانع انسانها در تمامی نقاط جهان بوده اند . و اما در زمان حال هر شخص با دانشی که در تجارت الکترونیک دارد مشغول فعالیت خویش در مکانی غیر از آن موانع گذشته هست ، که این افراد تعدادشان با دانشی که گفتم ، خیلی کم هستند.پس در خود دیدیم که تیمی قوی را تشکیل دهیم و با مطالعه و تحقیق بهترین راه ها و مسیرهای پیشرفت را به شما دوستان بازگو کنیم .و اما اولین ، قوی ترین و پر درآمدترین شغل حال حاضر دنیا را می خواهیم به شما بازگو کنیم که همان اینوست (سرمایه گذاری با سود منطقی ) می باشد .و سپس شرکت های سرمایه گذاری قانونی که در زمینه فارکس وکلا بورس بین الملل مشغول هستند را به شما معرفی خواهیم کرد . پس برای آگاهی دقیق از برنامه تیم ما ، با ما باشید و از مطالب ما دیدن فرمائید تا ما بتوانیم این بازار مالی بین المللی و شرکت های سرمایه گذاری را به تمامی هموطنان عزیز ایرانی در اقصی نقاط دنیا معرفی کنیم تا رسالت و اهداف این سایت را عملی سازیم .

 

 
پیغامتونو به وسیله ادرس زیر میشنوم. ایمیل بدید
 
 
 
gtico1706@yahoo.com
 

 


نظرات شما عزیزان:

عرفان
ساعت0:20---23 دی 1391
خیلی وبلاگ خوبی داری دمت گرم داداش من 6ماهی هس عضو شدم و چسبیدم به کارم و سبد basicرو انتخاب کردم و علاوه بر سود ثابتش دارم از پلن نتورکشم کار میکنم خیلی راضیم!تا الان از نتورکش 20000$در آوردم!تیمم داره شکل میگیره!اگه تجربه ای کسب کردین در اختیار منم بزارین خوشال میشم از تجربیاتتون استفاده کنم!
پاسخ:سلام عرفان عزیز امیدوارم باهمین قدرت و انرژی ادامه بدی وثروتمند بشی. سوالی داشتی بپرس درخدمتم


شراره
ساعت19:51---7 آبان 1391
سلام یه خانم خانه داار مثه من میتونه همچه جایی سرمایه گذاری کنه

و یه سود ماهیانه دریافت کنه
پاسخ:


شراره
ساعت19:50---7 آبان 1391
سلام یه خانم خانه داار مثه من میتونه همچه جایی سرمایه گذاری کنه

و یه سود ماهیانه دریافت کنه
پاسخ:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




نویسنده : sattar
جمعه 22 ارديبهشت 1398برچسب:,


امکانات


این صفحه را به اشتراک بگذارید

دریافت کد پیغام خوش آمدگویی دریافت کد خداحافظی تماس با ما
درباره نویسنده

sattar ٍ هدف از راه اندازی این وبگاه: دوست دارم به کسانی که میخوان زندگیشون رو تغییر بدن صادقانه کمک و راهنماییشون کنم. نه مثل بعضی سایتها که چرتو پرت میگن و ی فرصتی رو که توی این وضع اقتصادی خراب میتونن ازش استفاده کنن رو ازشون بگیرم. sattar.1706@yahoo.com
ایمیل : gtico1706@yahoo.com

آمار بازدید
  خوش آمدید
نویسندگان:

وضعیت وبلاگ :

اوقات شرعی :

تبلیغات